Camera de hotel și produsele hoteliere. Schimbări în timpul Covid-19
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe Am ințeles

Camera de hotel și produsele hoteliere. Schimbări în timpul Covid-19

Vineri, 21 Aug 2020

Ultimele luni au adus schimbări majore stilului de viață cu care am fost obișnuiți până acum. Dacă restricțiile au adus activitatea hotelieră la limita inferioară a rentabilității, noile prevederi pun la încercare întreprinderile din industria hotelieră și nasc cerințe mai exigente pentru produsele hoteliere și așteptările pe care acestea trebuie să le îndeplinească în contextul noilor restricții. Dacă până acum produsele hoteliere puteau fi lăsate pe locul doi din punct de vedere al priorităților managerilor, în prezent reducerea costurilor și desfășurarea cât mai eficient a turismului proaspăt readus la viață reprezintă o prioritate absolută și naște întrebări vis-a-vis de produsele oferite turiștilor.


Importanța industriei hoteliere și gestionarea produselor hoteliere

Folosind date relevante din aproximativ 185 de țări în ultimii 30 de ani, World Travel & Consiliul Turismului analizează la nivel global creșterea turismului și locurile de muncă create de acesta. Până anul precedent, au fost înregistrate creșteri de 3.5% în sectorul turismului ceea ce a dus la o creștere procentuală a economiei lumii cu 2.5% în al nouălea an consecutiv. Astfel, în ultimii ani, nu poate fi de neglijată contribuția turismului pe piața muncii și susținerii economiei globale: unul din 10 job-uri este asigurat de această industrie. La nivelul țării noastre, turismul reprezintă ~3% din PIB, sau cel puțin aceasta era situația până la schimbările fără precedent cauzate de pandemiei Covid-19. 

Dacă tot vorbim despre ce înseamnă turismul din punct de vedere economic, trebuie abordată și ideea măsurilor pe care hotelierii trebuie să le impună atât pentru respectarea normelor de igienă cât și pentru reevaluarea costurilor produselor hoteliere fără însă a face rabat de la calitatea cu care clienții sunt obișnuiți. 

Curățenia și igiena au primat dintotdeauna în unitățile de cazare însă acum, mai mult ca oricând, grija pentru această activitate trebuie sporită. Dezinfectarea băilor, schimbarea și igienizarea lenjeriilor, dezinfectarea periodică a tuturor suprafețelor atât a celor din camere cât și din lobby, zona recepției și toate accesoriile cu care oamenii pot intra in contact sunt activități care, unele dintre ele, trebuie făcute chiar și de mai multe ori pe zi. Iar pentru că sunt task-uri repetitive, ar trebui ca responsabilii cu menajul să aibă tot ceea ce au nevoie la dispoziție pentru a lucra eficient. 


Cărucioare de curățenie hoteliere – ajutorul de nădejde al personalului administrativ

Mai mult ca oricând poate, dotarea hotelurilor și a pensiunilor cu anumite cărucioare de curățenie profesionale este o investiție foarte bună. Datorită compartimentărilor speciale acestea pot fi de maxim ajutor personalului administrativ, permitându-i să aibă la îndemână soluțiile dezinfectante, mănușile de unică folosință, detergenții, lenjeriile pentru pat și prosoapele ce trebuie schimbate, tăvițe pentru soluțiile de curățenie și diverse accesorii, găleți pentru mop și chiar coș pentru gunoi sau lenjeriile utilizate. Astfel, angajatul câștigă un timp prețios pe care altfel l-ar fi pierdut inutil făcând nenumărate drumuri între magazia cu materiale și camere. 

Cărucioarele pentru curățenie au o mulțime de configurații și compartimentări, care se pot plia pe nevoile utilizatorului. 

Cărucioarele hoteliere prezintă o serie de avantaje:
  • sunt foarte ușor de manevrat, fiecare cărucior fiind prevăzut cu roți și cu frâne anti-alunecare;
  • sacii pentru rufe sunt prevăzuți cu sistem de fixare pentru a nu se desprinde de pe suport;
  • materialele din care acestea sunt realizate sunt de calitate superioară; 
  • au o structura robustă, astfel că vor rezista mult timp în ciuda unei utilizări zilnice;
  • nu zgârie suprafețele datorită faptului că roțile sunt acoperite cu un cauciuc.


Seifuri hoteliere pentru că siguranța clienților este prioritară

Pe lângă igienă, un aspect extrem de important este siguranța turiștilor, garantându-le o cazare lipsită de griji atât pentru ei personal cât și în privința bunurilor. De la laptopuri, la bani și acte importante, turistul trebuie să aibe garanția că își poate lăsa valorile în cameră, si că le va găsi tot acolo. Seifurile hoteliere joacă un rol esențial în acest sens, putând crește nivelul de încredere al clienților, poate crește prețul unei camere, oferind acest extra serviciu și îi poate determina pe aceștia să ofere o mulțime de recenzii pozitive. Seifurile hoteliere se pliază cu succes atât în cazul turismului de relaxare cât și al celui de business. 

În cazul în care consideri că este momentul oportun pentru atragerea turiștilor în unitatea de cazare, la IgienaPHS găsești o gamă completă de seifuri hoteliere, produse în Italia, cu utilizare automată, semi-automată și utilizare manuală. Dacă bugetul nu este foarte permisiv pentru a dota fiecare cameră cu un seif, poți opta pentru seifuri hoteliere pentru recepție, cu utilizare automată sau manuală, prevăzute cu două rafturi interne detașabile. 

Seifurile se bucură de un design modern, fiind realizate dintr-un material tratat anti-coroziune. Acestea dispun de display pentru laptop de 15" sau pentru Ipad, au cheie de urgență și posibilitatea de a programa un cod master pentru utilizarea de către managementul hotelului. 


Minibaruri hoteliere – o soluție confortabilă la distanțarea socială

Cum păstrarea unei distanțe decente între persoane este recomandarea de bază pentru toți cei care pleacă în concedii, există persoane care cu siguranță se simt mai confortabil savurând o băutură rece sau o cafea în camera de hotel sau în balconul acesteia. Însă, pentru a fi pregătiți, fiecare cameră ar trebui dotată cu minibaruri hoteliere, mereu pline, pentru ca oaspeților să nu le lipsească nimic. În plus, există persoane care ajung mai târziu la cazare și nu mai au acces la restaurantul hotelului și astfel au nevoie de câteva băuturi la îndemână pentru o ședere confortabilă. 

Există trei tipuri de minibaruri hoteliere: cu compresie, cu absorbție și termoelectric, cu sistem Peltier. La IgienaPHS punem la dispoziție o selecție de frigidere și minibaruri hoteliere însă recomandăm minibarurile silențioase, care nu deranjează oaspeții din odihna lor, care găsesc și balanța perfectă între preț corect și calitate superioară. Capacitățile diferă în funcție de dorințe și variază între 25 l și 50 l și pot avea ușa de sticlă sau plină. 

Grija pentru persoanele care calcă pragul unei unități de cazare nu se oprește aici însă, ci se extinde și în aria de îngrijire personală. Astfel, nu doar curățenia din cameră contează, lenjeriile proaspăt schimbate ci și cea din baie și dotarea acestor spații corespunzător cu uscătoare de păr și consumabile hoteliere


Uscătoarele de păr hoteliere – inovație și performanță

Nu este suficient să oferi doar un uscător de păr, ci trebuie să pui la dispoziția oaspeților unul eficient, care usucă repede părul dar care are un consum redus și care să nu dea peste cap costurile. Gama IgienaPHS este compusă din uscătoarele de păr hoteliere Valera, numărul 1 la nivel mondial la această categorie și Esenia, uscătoare de păr cu un raport preț calitate excelent. 

Uscătoarele de păr hoteliere cu suport de montare pe perete pot fi utilizate și în vestiarele sălilor de sport și al piscinelor sau alte centre SPA. În plus, uscătoarele de păr hoteliere dispun de sistem de fixare pe perete, sistem de protecție împotriva funcționării necontrolate, având și protecție împotriva umezelii. Fiind produse fiabile și de calitate, acestea au garanția unei funcționări îndelungate. 

Pentru cei ce își doresc dotarea unităților de cazare numai cu produse de top, Valera este, cu siguranță, opțiunea numărul 1, oferind de peste 60 de ani produse care safisfac cele mai înalte și exigente standarde de pe piață, fiind fabricate în totalitate în Elveția.  


Ce recomandă uscătoarele de păr hoteliere Valera?

Despre uscătoarele de păr hoteliere ce poartă semnatura Valera se pot scrie pagini întregi, compania elvețiană uimind cu evoluția constantă a produselor sale, de aceea devenind cele mai apreciate modele de uscătoare de păr ale marilor lanțuri hoteliere din întreaga lume. Iată câteva caracteristici care fac aceste uscătoare de păr să iasă în evidență oricând:
 
  1. Originalitatea - Uscătoarele de păr hoteliere Valera prezintă un dispozitiv rotativ denumit ROTOCORD care este integrat în cablurile de alimentare. Acest dispozitiv inovator permite răsucirea uscătorului de păr fără a produce torsionarea și încurcarea cablului. 
  2. Performanța - Când vorbim despre uscătoare de păr hoteliere ne dorim în primul rând putere ridicată și motoare foarte rezistente. Astfel, motorul BLDC Enduro „Heavy Duty”, care este foarte puternic, fără perii, permite până la 10.000 de ore de funcționare. Modelul Valera Hotello BLDC care este prevăzut cu un astfel de motor brushless având și extra-protecție încorporată împotriva stropilor de apă.
  3. Tehnologia de ultimă generație - Uscătoarele de păr hoteliere Valera nu doar usucă părul ci au și grijă ca acesta să își păstreze un aspect sănătos și un luciu frumos, chiar dacă este natural sau vopsit. De la motoarele brushless extrem de puternice și până la generatorii de ioni negativi ce lasă părul strălucitor, Valera le oferă pe toate.
  4. Confortul și siguranța - Uscătoarele de păr hoteliere Valera beneficiază de multiple dotări pentru siguranța utilizatorului, modelele fiind prevăzute cu termostat pentru prevenirea supra încățzirii, buton de siguranță pentru prevenirea unei funcționări accidentale iar unele modele au, în plus, întrerupător de siguranță pe suportul de perete, pentru întreruperea funcționării în situații de urgență. Astfel, pericolele sunt evitate.

Tot la capitolul baie și îngrijire personală pe perioada vacanțelor, intră și consumabilele hoteliere, a căror calitate trebuie să fie superioară pentru a îngriji cât mai bine pielea turiștilor. 


Cosmeticele hoteliere – pentru satisfacția clienților 

Nu este ușor să mulțumești pe toată lumea dar dacă nu faci rabat de la calitatea cosmeticelor utilizate știi că ești un pic mai aproape de a-i mulțumi. La IgienaPHS comercializăm două genuri de consumabile hoteliere: cele reutilizabile și cele ambalate individual. 
 
1. Cosmeticele hoteliere cu sistem refill – economie și ecologie într-un singur recipient
 
Grija pentru mediul înconjurător este un lucru care a început, din fericire, să atragă tot mai mulți adepți și este un lucru știut faptul că în domeniul hotelier deșeurile sunt enorme, la nivel mondial. Și asta numai dacă vorbim despre sticluțele și ambalajele provenite de la cosmeticele hoteliere care se aruncă zilnic. 

Pe de altă parte, în situația actuală în care este impusă o distanțare socială sporită care se poate traduce simplu prin mai puțini clienți acceptați în unitățile de cazare, eficientizarea costurilor este o prioritate pentru hotelieri. În urma unor studii realizate, s-a concluzionat faptul că un turist consumă doar o mică parte din sticluța cu șampon/gel de duș, iar după aceea aceasta fiind aruncată. O decizie înțeleaptă în ceea ce privește consumul de cosmetice hoteliere o reprezintă opțiunea cu dispensere cu sistem reutilizabil, o soluție inovatoare ce garantează o economie de până la 80%. Compania elvețiană Hyprom merge pe acei indicatori care stau la baza produselor lor: ECONOMIE + EFICIENȚĂ + ECOLOGIE
 
Printre avantajele acestui sistem menționăm că:
 
  • un bidon de 350 ml ține până la patru săptămâni, în condițiile unei utilizări normale, reducând astfel costurile;
  • acestea sunt ușor de schimbat și reumplut de către persoanlul administrativ;
  • se elimină utilizarea recipientelor de plastic de unică folosință;
  • este redus spațiul de depozitare al acestora;
  • clienții nu le pot sustrage atunci când părăsesc hotelul;
  • este ușor de utilizat, printr-o simplă apăsarea a butonului eliberându-se o cantitate suficientă pentru o spălare (1 ml de săpun lichid);
  • produsele Hyprom nu conțin parabeni, având grijă de piele. 
 
2. Cosmetice hoteliere ambalate individual – eleganța ce stă în detalii 

Pe de altă parte, există consumabilele hoteliere ambalate individual, potrivite pentru unitățile de cazare ce doresc să păstreze o etichetă și să ofere produse personalizate cu logo-ul hotelului sau a pensiunii respective. La IgienaPHS se regăsesc produse variate, precum cosmeticele hoteliere premium eco-friendly, de la Botanika, sau cele de la Sense care echilibrează bugetul și calitatea sau cele de la Holiday Care care au ca focus confortul în utilizare.
 
Pentru hotelurile ce doresc să imprime turiștilor ideea de grijă pentru mediul înconjurător, gama Botanika este potrivită deoarece ingredientele sunt atent selecționate, iar sticlele și etichetele sunt realizate în totalitate din materiale reciclabile. Chiar și cerneala utilizată este una vegetală. Gama este bogată, cuprinzând toate cosmeticele hoteliere necesare pentru cazare: șampon, săpun, gel de duș, loțiune pentru corp, set pentru igiena orală etc.

Pe de altă parte, cosmeticele hoteliere Sense sunt foarte cunoscute și apreciate datorită raportului preț-calitate foarte bun, produsele fiind realizate din grăsimi vegetale, ce nu conțin parabeni și o dimensiune potrivită pentru o utilizare ușoară. Precum gama Holiday Care, acestea vor oferi turiștilor cazați produse potrivite pentru îngrijirea în vacanță, iar hotelierii vor fi mulțumiți de costurile optimizate. Indiferent dacă managementul alege produse de top, sau produse destinate confortului, ambalate individual sau dimpotrivă, cu sistem refill la IgienaPHS se pot regăsi oricare din cele menționate mai sus. 

În industria hotelieră, igiena a fost dintotdeauna un factor decisiv, la care turiștii s-au raportat de-a lungul anilor. Însă, în vremea pandemiei, când o întregă industrie a fost puternic afectată și care este mai nerăbdătoare ca oricând să își tureze motoarele la maxim, trebuie luate absolut toate măsurile de curățenie/igienizare și distanțare socială posibilă. La nivel mondial s-au impus măsuri menite să restabilească această stare de normalitate.

În ultima perioadă se observă tendința oamenilor de a merge în vacanță, de a socializa, de a călători și explora locuri și oameni noi. Încetul cu încetul lucrurile trebuie să-și intre astfel pe făgașul normal, însă cu precauție și atenție sporite. Politica UE își propune să mențină poziția europeană ca principală destinație turistică, contribuind în același timp la dezvoltarea industriei și ocuparea forței de muncă. De asemenea, promovează cooperarea între țările UE, în special prin schimbul de bune practici. 

IgienaPHS a încercat să țină pasul atât pe perioada stării de urgență, cât și pe perioada stării de alertă cu cerințele consumatorilor care au nevoie de produsele de curățenie, dezinfectanții și produsele hoteliere oferite. Piața este în continuă schimbare, este posibil ca lucrurile să nu mai fie niciodată ca înainte, însă ce putem face este să rămânem informați cu privire la pericolul la care ne expunem și să încercăm să găsim noi și noi soluții pentru problemele apărute. Dezinfectanții și produsele hoteliere și modul în care sunt folosite în industria turismului, cât și alte elemente de garantare a siguranței turiștilor și a calității serviciilor pe care aceștia le primesc - chiar și în situații de criză, sunt elemente esențiale al bunului mers al lucrurilor.


 
Categorii

Promoții






Alte articole


BRANDURI