Ce produse profesionale de igienă nu trebuie să lipsească dintr-o cameră de hotel
Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe Am ințeles

Ce produse profesionale de igienă nu trebuie să lipsească dintr-o cameră de hotel

Marți, 15 Dec 2020
produse profesionale igiena

Produsele de igienă personală sunt o componentă importantă, care pot influența experiența unui oaspete, într-un hotel. Așa că, tot mai mulți manageri de hoteluri investesc în astfel de produse, pentru a le oferi clienților cele mai bune condiții de cazare. Chiar dacă, pentru mulți clienți, sunt mai importante alte aspecte, cum ar fi poziționarea hotelului, prețul camerei, curățenia și confortul din dormitor, și produsele de igienă personală ar trebui să joace un rol esențial și să facă o diferență în ceea ce privește calitatea serviciilor.
Astfel, managerii de hoteluri ar trebui să țină cont de acest aspect și să se asigure că în fiecare cameră, clienții beneficiază de următoarele produse profesionale de igienă:


Săpun solid sau lichid

Pentru o cameră de hotel, pot fi utilizate atât săpunuri solide, cât și săpunuri lichide, însă, fiecare produs are avantaje și dezavantaje, de care ar trebui să ținem cont.
În cazul în care băile sunt dotate cu dispensere, acestea pot ușura munca personalului și pot eficientiza costurile. O rezervă pentru un astfel de dispenser permite reducerea consumului excesiv deoarece eliberează doar o cantitate mică de săpun, de 1 ml, atunci când butonul este apăsat. În plus, sistemul reutilizabil reduce costurile directe și indirecte, aducând o mulțime de beneficii de ordin economic. În primul rând, un astfel de sistem reduce munca personalului administrativ, rezervele se schimbă destul de ușor, iar clienții nu le pot sustrage. De asemenea, săpunul lichid este delicat cu pielea, și extrem de hidratant, lăsând pielea moale și plăcută la atingere. 

consumabile hoteliere

Însă, există și dezavantaje în ceea ce privește utilizarea săpunului lichid în hoteluri. Unele produse din această categorie au parfumuri puternice și deranjante, uneori, toxice. În plus, clienții sunt încurajați să consume mai mult săpun decât este necesar, iar risipa produsă poate fi un al doilea dezavantaj. 
În schimb, săpunurile solide au un ambalaj elegant, realizat din hârtie cerată, și conțin glicerină, care hidratează și întărește bariera naturală de protecție a pielii. În plus, săpunurile solide nu conțin parabeni și au un parfum plăcut. Însă, în cazul săpunurilor hoteliere, care sunt folosite o singură dată, și apoi înlocuite, nu se prea încadrează la opțiune economică. Însă, acestea au un design atrăgător, aspect care contează pentru clienți.


Dimensiunea săpunurilor hoteliere

Săpunurile de hotel sunt listate în dimensiuni nominale sau reale. Deși acest lucru poate fi confuz pentru consumator, dimensiunea nominală nu se referă la greutatea săpunului. În schimb, se referă la o dimensiune standardizată de industrie. De exemplu, un săpun cu dimensiunea nominală ¾ nu înseamnă că are o greutate de 20 de grame. Acele cifre  se referă la dimensiunea nominală, în timp ce dimensiunea reală a săpunului ar putea fi de 8 sau 11 grame.
Dimensiunea nominală a săpunurilor a fost adoptată încă de la începutul industriei săpunului. Aceasta a fost adoptată de producătorii de top și a fost utilizată atât de mult timp, încât, acum, este considerată o opțiune acceptabilă pentru dimensionarea săpunului, fiind și cea mai avantajoasă tehnică pentru majoritatea companiilor.
În schimb, dimensiunea reală a săpunului face referire exact la greutatea produsului. Așa că ar fi indicat ca orice client să fie atent la acest detaliu, pentru a ști exact cât cântărește produsul cumpărat.


Clasificarea săpunurilor hoteliere după dimensiune:

  • 0 - 50 grame – săpunul clasic hotelier, recomandat pentru o singură utilizare
  • 80 - 10 grame - o dimensiune mult mai generoasă, permite mai multe spălări
  • peste 100 grame – săpun economic, nerecomandat în hotelurile de lux

 
Parfumul săpunurilor din unitățile de cazare

Este foarte important ca săpunurile din hoteluri să aibă un parfum plăcut, care să transmită o anumită stare de relaxare clienților. Printre cele mai populare parfumuri, potrivite pentru camerele de hotel, se numără:
  • Migdale – aroma este ușor dulce și are un efect calmant
  • Bergamotă – aromă fresh și îndrăzneață care reîncarcă simțurile, în timp ce vitamina C stimulează elasticitatea pielii 
  • Eucalipt – cu proprietăți antibacteriene și antiinflamatoare, acest parfum va reîmprospăta atmosfera și îi va ajuta pe oaspeți să capete mai multă energie.
  • Iasomie și portocale – parfumul puternic și dulce de portocală se combină perfect cu notele fine de iasomie, oferind o senzație de relaxare
  • Lemongrass - cu aroma sa citrică ierboasă emană prospețime, este apreciat pentru proprietățile antiseptice, este bun tonifiant și dezodorizant
  • Lapte și miere -  un săpun cu o aromă dulce, care oferă o curățare și o hidratare blândă


Ce alergeni pot conține săpunurile hoteliere

Săpunurile, gelurile de duș și șampoanele pot conține anumiți alergeni, care pot cauza iritații, așa că este indicat ca, în hoteluri, să fie alese produse hipoalergenice. În produsele cosmetice, inclusiv șampon și balsam, substanțele care cauzează frecvent iritații sunt conservanții și parfumul. Iar, cei mai cunoscuți conservanți care produc iritații sunt parabenii. Așa că ar fi indicat ca produsele de igienă personală din hoteluri să nu conțină următoarele ingrediente:

Parfum
În general, toate produsele cosmetice, inclusiv săpunurile, conțin alergeni printre ingredientele care parfumează. Iar aceste ingrediente, care sunt mascate, uneori, de firmele producătoare, sunt, de fapt, esteri, cetone, aldehide, amine și alte substanțe care pot fi dăunătoare. 

Dietanolamida de cocos
Chiar dacă nuca de cocos este inofensivă și poate fi consumată fără probleme, extractele din aceasta sunt folosite, adesea, pentru produsele cosmetice, având un parfum plăcut. Însă, unul dintre aceste extracte este dietanolamida de cocos, un detergent care poate deteriora bariera naturală uleioasă a pielii, lăsând-o mai expusă uscării și dezvoltării unor reacții alergice.  Acest ingredient este prezent atât în săpunuri, cât și în multe alte produse pentru îngrijirea pielii, așa că ar trebui evitat. De asemenea, această substanță poate fi găsită și sub alte denumiri cum ar fi ulei de nucă de cocos sau cocamida DEA.

Parabeni
Parabenii sunt substanțe cu rol de conservare, folosite în majoritatea produselor cosmetice. Alergiile la aceștia sunt relativ rare, însă, unele produse au încorporate mai multe tipuri de parabeni, ceea ce le face mai periculoase. Problema parabenilor este că au o structură chimică ce aduce aminte de cea a estrogenului (hormonul feminin care determină celulele mamare – sănătoase și canceroase) să crească și să se dividă. În 2004, doctorul Philippa Darbre a publicat un studiu în care a arătat că parabenii se găsesc în tumorile care caracterizează cancerul de sân, lucru care ar duce la gândul că parabenii ar putea chiar să cauzeze cancer. În aceste condiții, ar fi indicată evitarea produselor care conțin parabeni sau paraoxibenzoati.

Balsam de Peru
Balsamul de Peru, cunoscut și sub denumirea de miroxolin, este folosit, în special, pentru mirosul plăcut și pentru proprietățile hidratante. De asemenea, este adăugat și în unele alimente și medicamente. În general, persoanele care au alergii la parfumuri au o reacție negativă și la balsamul de Peru.


Șampon

Părul poate avea de suferit în timpul vacanțelor, atât din cauza schimbărilor climatice dar, a temperaturilor prea scăzute sau prea ridicate, sau a durității apei. Așa că este important ca oaspeții să se simtă răsfățați și îngrijiți, beneficiind de cel mai bun șampon, care le va lăsa părul extrem de hidratat, curat și îngrijit.

produse igiena hotel

În ceea ce privește dimensiunea recipientelor cu șampon, majoritatea lanțurilor hoteliere oferă clienților recipiente de 30 ml sau 40 ml. Însă, în cazul în care clienții au un sejur mai lung, nu este rentabilă înlocuirea zilnică a recipientelor cu șampon. Așa că, ar fi recomandată folosirea unor recipiente mai mari. De asemenea, clienții apreciază mai mult produsele unisex – șampon, balsam, gel de duș sau loțiune de corp, iar majoritatea hotelurilor optează pentru astfel de produse.


Gel de duș 

Oaspeții au nevoie de clipe de relaxare, așa că gelul de duș nu ar trebui să lipsească dintr-o cameră de hotel. Este important ca fiecare clipă petrecută în baie să fie un adevărat moment de răsfăț pentru clienți, așa că produsele trebuie alese cu atenție.  
Este indicat ca gelurile de duș din camerele de hotel să aibă o textură cremoasă, un PH neutru și să nu conțină parabeni. Iar, în ceea ce privește parfumul, sunt recomandate aromele fresh, de aloe vera sau ceai verde, sau cele dulci de migdale sau vanilie.

gel de dus hotelier

La fel ca în cazul șamponului, și gelurile de duș ar trebui să fie unisex, pentru a-i mulțumi, mai ușor, pe clienți, dar și pentru a ușura activitatea personalului administrativ.


Casca de duș

Tot în gama produselor de igienă este și casca de duș, care nu trebuie să lipsească din inventarul fiecărei camere. Aceasta are rolul de a proteja părul în timpul dușului și de a oferi mai mult confort clienților. Acum, există pe piață și un model de cască de duș ECO, realizată din 40% extract de porumb, ceea ce o face biodegradabilă.


Set igienic hotelier 

Uneori, chiar și cele mai mici detalii pot mulțumi un client, așa că, este necesar ca într-o cameră de hotel să fie toate accesoriile potrivite. Pe lângă săpun, șampon și gel de duș, clienții au nevoie și de alte produse pentru igiena personală.  Așa că nu ar trebui să le lipsească din cameră un set igienic hotelier, care să cuprindă: bețișoare pentru urechi, dischete demachiante și o pilă de unghii de unică folosință. Un astfel de set va evidenția grija hotelului pentru oaspeții săi până la cele mai mici detalii.


Dispenser săpun lichid/gel de duș

Pe lângă produsele cosmetice și cele de igienă personală, dintr-o cameră de hotel nu ar trebui să lipsească un dispenser pentru săpun lichid. Cele pe bază de rezervă sunt o opțiune perfectă pentru managerii din domeniul hotelier, pentru că îmbină cu succes două elemente extrem de importante: protejarea mediului înconjurător și eficientizarea costurilor.
Dispenserele cu rezervă sunt extrem de economice, iar, o singură reumplere este echivalentul a 60 de sticluțe mici de gel de duș. În plus, dispenserele pentru săpun lichid sunt ușor de reumplut, au integrate sisteme antifurt și sunt prevăzute cu o mică fereastră prin care se poate vedea cantitatea de săpun utilizată și când trebuie schimbată rezerva.
În plus, dispenserele sunt compacte, ușor de integrat în spații mici, iar designul lor minimalist le ajută să fie integrate cu ușurință în diverse băi, indiferent de stil și mobilier.

Așadar, într-un business hotelier, există o mare responsabilitate în ceea ce privește igiena și curățarea camerelor, dar și asigurarea tuturor condițiilor pentru clienți. Așa că, produsele profesionale de igienă personală nu ar trebui să lipsească dintr-o cameră de hotel. Clienții vor ține cont cu siguranță de acest aspect și vor aprecia și mai mult calitatea serviciilor oferite.

 
Categorii

Promoții






Alte articole


BRANDURI