Cum să creezi un mediu de lucru plăcut cu odorizantul potrivit?
Sursa foto: Unsplash.com
Cuprins:
- Cum să creezi un mediu de lucru plăcut cu odorizantul potrivit?
- Ce înseamnă un mediu de lucru plăcut?
- Beneficiile unui mediu profesional pozitiv
- Cum creezi un mediu de lucru plăcut?
- Oferă angajaților libertate în procesul de lucru
- Permite un echilibru între viața privată și cea personală
- Creează un birou primitor
- Cum alegi cel mai bun odorizant pentru birou?
- Alege un parfum de cameră ținând cont de persoanele cui se adresează.
- Ce dorești să transmită parfumul de cameră?
- Alege un parfum de cameră în funcție de sezon
- Mirosul ce îți definește afacerea
- Top odorizante recomandate pentru un mediu de lucru plăcut
- Aparat odorizant profesional - Scentevo Airing S black
- Aparat odorizant profesional - Scentevo 100 White
- Aparat odorizant profesional - Scentevo Mio
- Odorizant de cameră Lavandă 5 litri
- Oriental Blossom - Premium Line Collection
- Parfum ambiental Electric kiss – Silver Collection
Companiile sunt în permanență în căutarea unor noi modalități de a crea locuri de muncă plăcute pentru angajații, colaboratorii și partenerii lor. Un mediu profesional sănătos ajută la creșterea productivității și la stimularea creativității angajaților, făcându-i să se simtă în largul lor, relaxați și având o stare pozitivă.
Ce înseamnă un mediu de lucru plăcut?
În calitate de antreprenor îți dorești ce este mai bun pentru oamenii ce lucrează în compania ta. Ți-ar plăcea ca aceștia să vină cu drag la locul de muncă, să se simtă motivați, în siguranță și confortabil. Acestea reprezintă esența unui loc de muncă pozitiv.
Atât aspectul biroului în care lucrează, modul în care acesta este odorizat cu un parfum de cameră, mâncarea pe care o primesc de la cantină (dacă este cazul), echipamentul pe care îl au la dispoziție contribuie la felul în care ei se simt: apreciați și respectați.
Beneficiile unui mediu profesional pozitiv
Fericirea și productivitatea angajaților stau la baza unei companii de succes, iar un factor important în crearea unui mediu plăcut este și modul în care spațiul este parfumat. Odorizarea birourilor cu parfumuri de cameră s-a dovedit a fi o metodă inedită de a îmbunătăți experiența în cadrul unui mediu profesional.
Cultivarea unei atmosfere pozitive la locul de muncă, unde angajații se simt respectați, atrage după sine o mulțime de beneficii, printre care:
- Creșterea productivității și a profitabilității;
- Amplificarea fericirii angajaților;
- Prevenirea reducerii absenteismului de la locul de muncă, a concediilor medicale;
- Reducerea nivelului de stres în rândul angajaților, oamenii devenind mai puțin stresați și mai concentrați pe sarcinile pe care le au de dus la bun sfârșit;
- Un mediu pozitiv va face ca angajații să aibă o conduită potrivită față de clienți, aceștia la rândul lor fiind mulțumiți de modul în care au interacționat cu business-ul tău;
- Creșterea gradului de retenție al angajaților, aceștia dorind să facă parte în continuare din organizația respectivă.
Având atâtea beneficii, crearea unui loc de muncă colaborativ ar trebui să facă parte din strategia de dezvoltare a oricărei organizații.
Cum creezi un mediu de lucru plăcut?
Elaborarea unui mediu de lucru productiv nu este atât de ușor pe cât pare. Ca manager, nu poți convinge oamenii să îți zâmbească sau să îi faci, din senin, să aibă o atitudine pozitivă. Trebuie să aplici o listă de metode și abordări diferite care să te ajute să creezi un mediu de lucru plăcut. Iată cum poți face acest lucru:
Oferă angajaților libertate în procesul de lucru
Sursa foto: Unsplash.com
Un mediu de lucru colaborativ acordă prioritate succesului afacerii dar și fericirii angajaților, în egală măsură.
Locația în care se desfășoară activitatea, la birou sau acasă, nu ar trebui să reprezinte o problemă pentru angajatori, atât timp cât task-urile sunt îndeplinite cu succes și la timp. În perioada pandemiei de SARS-COV-2 tot mai mult companii au făcut tranziția spre un lucru remote, ajungând la concluzia că productivitatea nu a avut deloc de suferit, ci, în unele cazuri, aceasta a cunoscut o îmbunătățire.
Permite un echilibru între viața privată și cea personală
Să fim sinceri. Majoritatea lucrează pentru un venit stabil din care să se poată întreține, atât pe ei cât și familia, să poată face cel puțin o vacanță pe an și care să le permită să își satisfacă anumite nevoi de bază precum hrana, îmbrăcămintea și nu numai.
De aceea, oricât de pasionat ar fi cineva de ceea ce face, acesta are dreptul și simte nevoia de o viață socială, personală în afara orelor de program.
Dacă te concentrezi pe crearea unui mediu de lucru plăcut, asigură-te că unul dintre cele mai importante aspecte ale culturii companiei o reprezintă un echilibru între viața personală și cea profesională, libertate de exprimare a angajaților, fără teama de a primi critici dure, și politici rezonabile.
Creează un birou primitor
Un birou spațios și un scaun potrivit nu sunt suficiente. Întreg spațiul profesional ar trebui să fie gândit pentru a favoriza îmbunătățirea relațiilor între angajați, pentru a crea relații sociale. Igiena birourilor ar trebui să fie o prioritate a conducerii pentru a oferi angajaților un mediu sănătos în care să își desfășoare activitatea.
Atmosfera din birou contează foarte mult, contribuind într-un mod direct la starea de spirit a angajaților. De la scaunele ce trebuie să fie confortabile, până la birourile spațioase, lumina și mirosul din spațiul respectiv...toate contează în egală măsură.
Beneficiile utilizării parfumurilor de cameră la birou
Cunoscut și sub denumirea de scent marketing, odorizarea spațiilor profesionale are o mulțime de beneficii:
- Îmbunătățește creativitatea și starea de spirit. Un miros plăcut în birou îi va face pe cei ce își desfășoară activitatea acolo să se simtă mai creativi și destinși. Un miros plăcut atrage clienții, mai ales în magazinele fizice, detensionează atmosfera, îmbunătățind considerabil relațiile între colegi, între angajați și clienți și nu numai.
- Mirosurile ambientale plăcute rețin mai mult clienții într-un loc. Un odorizant de cameră ce dispersează un parfum plăcut în încăpere are efecte benefice atât asupra angajaților, cât și asupra clienților, determinându-i pe aceștia din urmă să petreacă mai mult timp în magazinul respectiv și, în cele din urmă, să cumpere și să cheltuie mai mult.
- Îmbunătățește performanțele angajaților. Angajații cu rezultate bune sunt de preferat în orice companie, nu-i așa? Un spațiu în care a fost dispersat parfum de cameră se transformă într-un mediu de lucru plăcut, cu oameni alerți și productivi, cu o capacitate de concentrare îmbunătățită. Atitudinea acestora se va reflecta în relațiile dintre colegi, cu clienții și chiar cu managementul.
- Afacerea ta este asociată cu un miros plăcut. Cu ajutorul unui odorizant de cameră și a unui parfum subtil și delicat, oamenii vor începe să asocieze mirosul cu brandul tău, acesta fiind mult mai ușor de identificat de colaboratori și potențiali clienți.
Cum alegi cel mai bun odorizant pentru birou?
Folosirea unui odorizant de cameră profesional ajută la crearea unei atmosfere plăcute. Pentru afaceri, alegerea unui parfum de cameră nepotrivit, poate avea efecte negative, așa că de aceea este foarte important ca acesta să fie bine selectat.
Alegerea unui odorizant de birou se face mizând atât pe niște preferințe personale, dar și luând în considerare anumiți factori.
Alege un parfum de cameră ținând cont de persoanele cui se adresează.
Suntem diferiți, iar gusturile noastre nu sunt identice. Astfel, într-un fel se raportează un bărbat la un anumit miros și altfel o femeie. Identifică mai întâi cui te adresezi: există mai mulți bărbați în companie sau predomină doamnele?
Ce dorești să transmită parfumul de cameră?
Îți dorești un parfum revigorant, fresh, ce are la bază note de citrice sau preferi să setezi o atmosferă mai misterioară și să optezi pentru un miros lemnos, masculin?
Cel mai indicat este să alegi un miros relaxant, plăcut, imparțial pentru un birou iar pentru o sală de cursuri poți opta pentru ceva fresh, revigorant, ce setează o stare de alertă și scoate pe oricine din plictiseală.
Alege un parfum de cameră în funcție de sezon
Poți oscila între mai multe tipuri de parfumuri de cameră, în funcție de sezon. Spre exemplu, vara poți opta pentru ceva ce te duce cu gândul la mare, toamna poți dispersa arome ce au dovleac în compoziție sau esențe lemnoase, iarna poți opta pentru miros de brad, scorțișoară iar primăvara poți alege ceva floral, proaspăt.
Mirosul ce îți definește afacerea
Poți apela la specialiști în domeniu pentru conceperea unui parfum de la zero, cu care să ți se identifice brandul. Astfel, atât angajații, partenerii cât și clienții vor identifica mirosul respectiv cu business-ul tău.
O idee bună în alegerea unui odorizant de cameră este să implici angajații în luarea acestei decizii. Astfel ei se vor simți importanți pentru că părerea lor contează și vor putea supune la vot ce le place cel mai mult.
Top odorizante recomandate pentru un mediu de lucru plăcut
În gama IgienaPHS există o mulțime de variante de aparate odorizante pentru cameră, dar și parfumuri din care poți alege să îți parfumezi businessul.
Aparat odorizant profesional - Scentevo Airing S black
Odorizantul de birou Scentevo Airing S black se bazează pe tehnologia avansată de difuzie a parfumului de cameră cu ajutorul aerosolilor. Astfel parfumul este dispersat în întreaga locuință într-o manieră eficientă. Sistemul inteligent permite o programare personalizată, oferind 5 programe de setare a intervalului de odorizare. Acesta se poate instala și în sistemul HVAC, volumul de aer odorizat crescând de peste 10 ori.
Aparat odorizant profesional - Scentevo 100 White
Aparatul odorizant profesional Scentevo 100 folosește tehnologia de nebulizare la rece pentru a difuza parfumul de cameră. Dimensiunile reduse îl fac portabil, ușor de manevrat și de mutat dintr-o cameră în alta, iar sistemul complex îi permite o programare personalizată, după nevoile fiecărei încăperi.
Este ușor de integrat în spații de diverse dimensiuni, chiar și comerciale și are până la 995 de intervale de intensitate.
Aparat odorizant profesional - Scentevo Mio
Aparatul odorizant Scentevo Mio are un design plăcut, modern și minimalist, ce îl face ușor de integrat în diverse spații. Acesta poate fi așezat pe mobilă sau poate fi ascuns, pentru a nu fi la vedere. Dispune de 5 programe de difuzie a parfumului, în funcție de intensitatea dorită și oferă posibilitatea alegerii zilelor săptămânii, a orelor și minutelor când aparatul să pornească. Este ideal pentru birouri, putând fi setat să nu funcționeze în weekend și să pornească luni dimineața, spre exemplu.
Odorizant de cameră Lavandă 5 litri
Lavanda este recunoscută pentru proprietățile sale relaxante, așa că pentru birou, mirosul de levănțică poate fi chiar indicat, acesta inducând o stare de calmitate.
Este un parfum de cameră concentrat, degajând un parfum natural și proaspăt. Este creat pe bază de apă, fiind prietenos cu mediul și se poate pulveriza chiar și pe suprafețele textile, fără să le păteze.
Oriental Blossom - Premium Line Collection
Parfumul de cameră oriental Blossom are un parfum senzual, având un mix de citrice și note marine, combinate cu garoafe, iasomie și lăcrămioare. Dispersat în cameră, acesta va răsfăța simțurile și va îmbunătăți semnificativ atmosfera într-un spațiu de lucru.
Parfum ambiental Electric kiss – Silver Collection
Parfumul ambiental Electric Kiss - Silver Collection este un parfum ce are la bază note lemnoase, combinate cu arome puternice de grepfrut, dar și cu ghimbir și piper roz.
Acesta este un ulei de cameră esențial, ce nu dăunează în niciun fel sănătății.
În portofoliul magazinului IgienaPHS se regăsesc o mulțime de aparate odorizante pentru spații comerciale, birouri, locații mai mici sau mai mari, dar și o mulțime de parfumuri ce pot schimba definitiv perspectiva angajaților asupra mediului de lucru.
Investește în brandul tău, astfel încât acesta să se bucure de o imagine pozitivă atât la interior, din prisma angajaților și a mediului de lucru plăcut, cât și la exterior, prin vizorul clienților și al partenerilor externi!
Ultima actualizare:
In aceeasi categorie
- De ce să alegi un aspirator cu filtru HEPA? Avantaje și recomandari
- Dozatoare pentru cosmetice hoteliere: Soluția inteligentă pentru reducerea plasticului în hoteluri
- 5 erori comune în gestionarea deșeurilor la locul de muncă și cum să le eviți
- Practici de CSR pe care orice companie de curățenie ar trebui să le adopte
- Cum să cureți corect suprafețele din sticlă fără a lăsa urme sau pete?
Articole similare
- Produse profesionale pentru amenajarea și întreținerea unei clădiri de birouri
- De ce echipamente ai nevoie pentru a-ți deschide o firmă de curățenie
- Covoare dezinfectante pentru o igienă corespunzătoare la locul de muncă
- Ghid pentru deschiderea unui restaurant: De ce autorizații ai nevoie și pași de urmat
- Cum să începi o afacere de curățare a geamurilor: Etape, reguli și consumabile necesare