Seiful pentru hotel: Cum alegi modelul potrivit?
4384 Afisari
Sursa foto: https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/expresie-faciala-recep-ie-in-picioare-vertical-3215519/
Cuprins:
- Cum alegi un seif pentru hotel
- Ce fel de bunuri se vor păstra în seif
- Protecție incendiu/furt
- Modalitate de fixare
- Unde amplasez seiful?
- Lucruri de care să ții cont la achiziția seifului:
- Destinația: pentru cameră sau pentru recepție
- Dimensiunea
- Tipul de încuietoare
- Ce înseamnă certificarea unui seif
Când își rezervă camere de hotel, turiștii încearcă să bifeze câteva aspecte care le asigură un confort sporit: curățenia, siguranța și locația sau proximitatea față de anumite obiective la care trebuie să ajungă. Dacă locația și curățenia sunt deseori bifate de către majoritatea hotelierilor ce se respectă, la capitolul siguranță întotdeauna este loc de mai bine.
Implementarea unor sisteme de supraveghere pentru protecția angajaților dar și a oaspeților este absolut obligatorie, atât în exteriorul clădirii cât și la interior pentru a asigura o vizibilitate cât mai bună în caz de atacuri, furturi și nu numai.
Pe lângă siguranța personală, turiștii vor să fie liniștiți că bunurile lor vor fi tot în camera de hotel și după ce se întorc de la plimbare. Cea mai la îndemână metodă pentru hotelieri o reprezintă seifurile prezente atât la recepție cât și în fiecare cameră, astfel încât, indiferent că vei călători în interes de serviciu sau de plăcere, știi că bunurile îți sunt în siguranță în cameră, chiar și atunci când acolo intră mai multe persoane pentru curățenie.
Cum alegi un seif pentru hotel
Există o mulțime de modele pe piață ce pot fi achiziționate, unele automate, semi-automate sau cu utilizare manuală. Un seif cu cod ajută oaspeții să se simtă în siguranță și să își depoziteze eficient bunurile de valoare, să sporească gradul de încredere al turiștilor în ceea ce privește siguranța și poate fi exact acel mic detaliu care face diferența între tine și concurență.
Ce fel de bunuri se vor păstra în seif
Într-un seif se pot păstra acte, documente personale importante, laptopuri, mai ales în situația călătoriilor de business, bijuterii și, bineînțeles, bani. Există și seifuri mai mari în care se pot păstra chiar și opere de artă, însă nu toate hotelurile dispun de astfel de seifuri speciale. Deschiderea seifurilor se va realiza doar în urma introducerii codului pe care doar o singură persoană îl cunoaște.
Protecție incendiu/furt
Din păcate, incidente pot avea loc oricând dar cel mai bine este să te asiguri că ai luat toate măsurile de protecție atât pentru afacerea ta dar și pentru cei ce îți trec pragul zilnic. Diminuarea riscurilor și a pagubelor în caz de furt sau incendiu trebuie să fie prioritară pentru orice management. Instalarea camerelor de supraveghere, verificarea în permanență a scărilor pentru incendiu și a stingătoarelor de incendiu, revizia și schimbarea periodică a stingătoarelor de foc, instruirea personalului care va ști cum să acționeze în caz de accidente dar și dotarea camerelor cu seifuri și încurajarea turiștilor să le și folosească trebuie să se afle pe lista de priorități a hotelierilor. Se știe că hoții acționează cu rapiditate. Deși poate sunt iscusiți în a deschide un seif, aceștia vor fi descurajați de faptul că trebuie să piardă timp pentru a deschide un seif cu cod și să riște astfel să fie prinși. În situația opusă, se află oaspeții care își lasă bunurile la vedere, invitând parcă răufăcătorii să îi păgubească.
Seifurile sunt perfecte pentru a pune la adăpost bunurile nu doar în caz de furt dar și în caz de incendiu, datorită pereților lor groși și a materialelor ignifuge și de înaltă calitate.
Modalitate de fixare
Pentru a fi cât mai greu de spart, este bine ca seifurile să fie prinse de o suprafață dură, precum peretele sau în podea. Cu cât acesta este mai bine prins, mai ales prin zidire, cu atât va fi mai dificil de a fi extras de către hoți. De obicei, seifurile vin însoțite de kitul de instalare. Deși există persoane care le pot fixa singure, cel mai indicat este să fie montate de specialiști pentru a fi ancorate foarte bine.
Unde amplasez seiful?
Cel mai bine este ca în camera de hotel seiful să fie ancorat în perete, eventual acoperit de dulapul pentru haine. Astfel, acesta nu este la vedere și nu atrage atenția răufăcătorilor. De asemenea, nu trebuie să fie poziționat în apropierea ușii de la intrare pentru a fi la îndemâna oricui și nici în zonele în care există o umiditate ridicată, cum ar fi baia, pentru a nu favoriza coroziunea și ruginirea materialului. Nu este recomandat ca acesta să fie prins de mobilă, deoarece poate fi smuls cu ușurință.
Lucruri de care să ții cont la achiziția seifului:
Destinația: pentru cameră sau pentru recepție: în funcție de destinația seifului poți alege și modelul potrivit. Seifurile pentru recepție sunt ceva mai mari și sunt compartimentate, pot avea încuietoare manuală, semi-automată sau automată și va fi manevrat exclusiv de către recepționeri și angajații hotelului. Cel de cameră este manevrat doar de către client.Dimensiunea: nu toate camerele de hotel se bucură de spațiu foarte mare și, în acest caz, un seif foarte mare nu și-ar găsi locul. Însă poți opta pentru un mini seif în care oaspeții să își poată lăsa în siguranță telefonul, banii și actele dar și bijuteriile. Dacă dispui de camere foarte mari, poți opta chiar și pentru un seif pentru laptop.
Tipul de încuietoare: există seifuri automate dar și manuale. Unele modele automate au afisaj electronic și se pot bloca utilizând un cod format din 4 sau 6 cifre dar și un cod master pe care managementul hotelului îl poate acționa în caz de urgență. Deschiderea seifului se va face introducând codul corect sau, în cazul celor manuale, pe bază de cheie. Un seif cu închidere electronică vine cu avantajul că poți face o mulțime de combinații de coduri, fiind foarte dificil de spart.
Ce înseamnă certificarea unui seif
Certificarea unui seif se obține în urma derulării unor serii de teste asupra seifurilor. Acestea vor fi testate anti-efracție, anti-incendiu și nu numai. Producătorii își certifică aceste seifuri la diverse instituții acreditate pentru a oferi produse conforme cu standardele în domeniu și pentru a se asigura că acestea au un nivel de siguranță ridicat. Deoarece seifurile reprezintă o investiție foarte mare pentru un hotel sau o pensiune dacă se are în vedere dotarea fiecărei camere cu câte unul, acestea trebuie să respecte normele pentru a te scuti de cheltuieli ulterioare.
Dacă ai în plan să găsești seiful potrivit, te invităm pe site, sau așteptăm întrebările tale pe adresa de email: contact@igienaphs.ro!
Ultima actualizare:
In aceeasi categorie
- De ce să alegi un aspirator cu filtru HEPA? Avantaje și recomandari
- Dozatoare pentru cosmetice hoteliere: Soluția inteligentă pentru reducerea plasticului în hoteluri
- 5 erori comune în gestionarea deșeurilor la locul de muncă și cum să le eviți
- Practici de CSR pe care orice companie de curățenie ar trebui să le adopte
- Cum să cureți corect suprafețele din sticlă fără a lăsa urme sau pete?
Articole similare
- Produse profesionale pentru amenajarea și întreținerea unei clădiri de birouri
- De ce echipamente ai nevoie pentru a-ți deschide o firmă de curățenie
- Covoare dezinfectante pentru o igienă corespunzătoare la locul de muncă
- Ghid pentru deschiderea unui restaurant: De ce autorizații ai nevoie și pași de urmat
- Cum să începi o afacere de curățare a geamurilor: Etape, reguli și consumabile necesare